«Молодь обирає здоров'я»
Здоров'я
— всьому голова, твоє здоров'я — у твоїх руках.
Звучить пісня «Родная песенка» (муз. Ю. Чичкова, сл. П.
Синявського). Під вступ до пісні вибігають сім «Сонячних зайчиків», співають і
танцюють.
Льется солнышко веселое
Золотыми ручейками
Над садами и над селами,
Над полями и лугами.
Сонячні зайчики (всі разом).
Вас вітає агітбригада ЗОШ «Сонячні зайчики».
1-й учень. Сонячні зайчики — це світлі й теплі
сонячні промінці, які линуть на землю і несуть світло, тепло, радість,
здоров'я і щастя.
2-й учень Що треба для повного щастя людині?
Свобода і мир та ранкова роса.
А ще небеса мирні, райдужні, сині
І неповторна краса.
3-й учень А ще треба радість і сонце в зеніті.
Здоров'я і сили, багато тепла.
Ще тато і мама найкращі у світі
І пісня чарівна щоб завжди була.
4-й учень
Хай
сонячний зайчик стрибає по хаті,
Хай
казку дарує і щире тепло.
Щоб
всі ми були і здорові, й багаті,
І щастя веселе у хаті жило.
5-й учень
Щоб сонце ласкаве усіх зігрівало,
А сонячний промінь світився в душі,
Бо ж, справді, нам треба для щастя
чимало —
Довкілля прекрасне і добрі вірші.
6-й учень
А ще треба Сонце — велике й гаряче,
Без Сонечка світла не буде й тепла.
Без нього найменша травинка заплаче,
А треба, щоб радість від Сонця цвіла!
7 - учень
Ми — промені
Сонця — ласкаві й веселі!
Здоров'я і щастя усім несемо,
Стрибаємо зайчиком в кожній оселі,
А нічка настане — ми спати йдемо.
1- учень
Ми— зайчики сонячні з вами на святі,
Щоб серце раділо й усмішка цвіла,
Щоб всі ви світились, душею багаті,
А в серці було ціле море тепла!
2-й учень
Ми — сонячні промінці, сонячні
зайчики!
А як
без сонця? Від нього світло і тепло,
Від
нього світло і тепло, від нього саме життя!
Від
сонечка — здоров'я у кожного з нас, сила, щастя і радість.
А
здоров'я — всьому голова!
3-й учень Рідне сонечко привітне,
Веселіше нам світи.
Хай усе довкіл розквітне,
Бо життя даруєш ти!
4-й учень
Ще сонечко людям здоров'я дарує
І пестить проміннячком квіти й сади.
І світла й тепла воно нам не шкодує,
Щоб всі виростали здорові завжди.
5-й учень. Медики стверджують, що здоров'я людини
на 20 % залежить від спадковості, ще на 20 % — від стану навколишнього
середовища, на 9 % — від системи охорони здоров'я і на 51 % — від способу
життя, тобто — від самої людини. Недаремно кажуть...
Сонячні зайчики (разом).
Твоє здоров'я — у твоїх руках.
Один учень демонструє схему.
Сонячні зайчики (разом).
Тож девіз нашої агітбригади такий: «Бережи одяг, доки новий,
а здоров'я — доки молодий!»
6-й учень
Батьки всі хочуть й вчителі,
Щоб ми росли чудові.
І щоб ішли по цій землі
Розумні та здорові.
7-й учень
Бо хворому немилий світ,
Усе йому байдуже.
Тож бережи з маленьких літ
Своє здоров'я, друже!
Мініатюра «Міст здоров'я»
1-й учень. Навіщо нам берегти здоров'я? Для
чого? Хто зможе нам про це розповісти?
2-й у ч
е н
ь. Я знаю. Завдяки здоров'ю ми зможемо прожити довге щасливе життя.
1-й у ч
е н ь. А як потрапити в це довге щасливе життя?
2-й учень. Ми можемо потрапити туди, якщо побудуємо
міст до нього із особливих цеглинок — цеглинок «здоров'я».
Ус і (разом).
Тож давайте побудуємо цей міст і назвемо його «Мостом
здоров'я».
Діти по черзі прикріплюють цеглинки здоров'я на сцені.
Народження — Довге щасливе
життя
Цеглинки:
·
Спадковість
·
Свіже повітря
·
Добрий настрій
·
Відпочинок
• зарядка
• режим
дня
• повноцінне
харчування
• взаємовідносини
в колективі
• здоровий
спосіб життя
1-й учень.
Якщо всі будуть додержуватись цих умов, то проживуть довге щасливе життя.
«Міст
здоров'я» «Від народження — до довгого щасливого
життя»
Народження довге
щасливе життя
1-й учень
Щоб міцне здоров'я мати,
Треба дуже добре знати
Дітям правила прості.
Та за
змістом — золоті.
2-й учень Щоб нічого не боліло,
Полюбити треба мило!
Часто й чисто руки мити
Та
охайному ходити.
3-й учень
Щоб здорові зубки мати,
Слід про них щоденно дбати,
Чистить, ротик полоскати,
А твердого не кусати.
4-й учень Овочі та фрукти мити,
Щоб ніколи не хворіти,
Бо мікроби щохвилини
Так і липнуть до людини!
5-й учень Та
й волосся причесати,
Щоб красивий вигляд мати.
А в кишені кожну днину —
Носову носи хустину.
6-й учень
Щоб здоровим довго жити,
Воду слід усім любити,
Мило, пасту, гребінець
—
Будеш справжній молодець!
Мініатюра
1-й учень. Що буде, якщо не зарядити гвинтівку?
Що трапиться, якщо не зарядити акумулятор автомашини? Гвинтівка не вистрілить,
автомашину важко буде завести. Водій і мисливець про це не забувають. А про те,
що і своє власне тіло треба «заряджати», заряджати щоденно порцією бадьорості,
багато людей, на жаль, про це забувають.
2-й учень. Як заряджати?
3-й у ч
е н ь. Це дуже просто — кожного ранку робити зарядку. Всього лише 10—15хвилин
вправ на свіжому повітрі чи в кімнаті при відкритій квартирці — і запасу бадьорості вистачить
на цілий день.
Звучить пісня «Песенка о зарядке»
(муз. М. Старокадомського,
сл. М. Львівського).
Ни мороз мне не страшен, ни
жара.
Удивляются даже доктора,
Почему я не болею,
Почему я здоровее
Всех ребят из нашего двора...
Мініатюра
7-й учень. Здоров'я, здоров'я. Всі про нього
говорять, один одному бажають.
Виходить Хвороба з Мікробчиком.
Хвороба. Що
це ви все про здоров'я та про здоров'я? Якби не було хвороби, то хто б узагалі
згадував про здоров'я?
7-й учень. А хто тебе сюди запрошував?
Хвороба. Мене
не потрібно запрошувати. Я сама разом зі своїм помічником без запрошення
приходжу.
Мікробчик (тулячись
до дітей)
Я — мікробчик,
Я — хворобчик,
Я до всіх чіпляюсь,
Особливо люблю діток —
Тих, що не вмивались:
Замазур, ледачих,
Тих, що спорт не люблять —
Дуже їх кохаю!
Я хвороби їм підкину,
Дифтерію, фарингіт,
І ангіну, й трахеїт.
Завжди весело мені,
Як хворіють діти,
Я росту міцнію,
Набираюсь сили,
Як хворіють діти.
Без хвороби я страждаю,
Без ангіни — помираю.
Це для мене — жах!
Хвороба. Я
тут назавжди залишусь. Мені тут подобається і діти мене тут поважають. Ви
хочете, щоб я залишилась?
Діти (разом).
Ні. Ми вибираємо здоров'я!
Одна
з учениць тримає коло, в якому написано «Молодь обирає здоров'я».
7-й у ч
е н ь. Як же зберегти здоров'я? Які
умови забезпечують збереження та зміцнення здоров'я?
Учні
виходять і утворюють сонце, на промінчиках якого різнокольоровими фарбами
написано слово «здоров'я».
7-й учень (називає
складові здоров'я)
• Здоровий
спосіб життя.
• Довкілля.
• Організм
людини як біологічна система.
• Режим
дня.
• Охорона
життя і здоров'я дітей.
• Відпочинок.
• Я і
суспільство.
1-й учень
Всюди друзів ми знаходимо,
З ними як одна сім'я.
Але нам без друга — спорту
Не прожити ані дня.
2-й учень Хочеш бути силачем —
Подружи зі спортом:
З ковзанами і м'ячем,
Стадіоном, кортом!
Звучить
пісня «Закаляйся» (муз. В. Соловйова-Сєдого, сл. В. Лебедєва-Кумача).
3- й учень.
Ми говорили про фізичний стан людини.А ще є поняття «духовне здоров'я». Недарма
кажуть: «Весела думка — половина здоров'я». Тобто треба оптимістично дивитись
на життя, бути добрим і привітливим, щирим і щедрим, життєрадісним і
доброзичливим.
4-й учень Сім гріхів не наживай,
А любов у серці май.
Весело дивися в світ
І живи багато літ.
5-й учень В очі кожному дивись,
А вітаючись, всміхнись.
Щиро з другом привітайся,
І не злись, не зазнавайся.
6-й учень І над іншими не смійся,
Бути ввічливим не бійся.
Слів брутальних не вживай.
Всім здоров'я побажай!
7-й учень
Кажуть правду люди зрілі;
Що в душі — те і на тілі.
Тож за
розум свій берись,
Бути добрим змалку вчись.
Звучить
пісня «Если добрый тыі»
(муз. Б. Савельєва, сл. М. Пляцковського).
1-й учень
Хочу
ще раз я сказати,
Що
здоров'я краще мати,
Аніж
хворому ходити
Й
світ чарівний не любити!
2-й учень
Бо любов, здоров'я, сила
Нам дають чарівні крила.
Ще дають саме життя
І несуть у майбуття.
3-й учень
Нам долать нові вершини,
Ми — майбутнє України!
Щоб творити і дерзати,
То
здоров'я треба мати.
4-й учень Як зростемо ми здорові,
Як богатирі казкові,
Буде нація здорова
І держава — пречудова!
5-й учень То
чому ж не порадіти,
Ми ростемо, наче квіти,
В колі дружної родини.
Усі (разом).
Ми — майбутнє України!
Звучить
пісня «Добрий день, матусю-Україно!» (сл. і муз. Н. Рубальскої).
Немає коментарів:
Дописати коментар